The Signs Are EVERYWHERE!

The Signs Are EVERYWHERE!

image

Hello my Peeps!
Just wanted to share a quick message. Yep. I got a message from the Universe yesterday.
But I’m getting ahead of myself, because I love this stuff, and I’m excited.

This shit NEVER gets old! I’m telling’ ya!

So as you’ve read, I’ve been a bit blue lately, and I’ve just kinda been following it.
Yesterday, at the car wash I had an Ah Ha moment. You know, just like you do at a car wash.
Complete clarity (and a clean windshield).
It hit me like a bolt of lightning!
I knew what it was! Some old, childhood, feelings had been triggered. I could even identify them.

Security and stability, or lack thereof, and feeling dis-empowered as an eleven year old girl.

Then I had the realization that those feeling were like a program running in the background of my life, and just like what happens with your computer, it was slowing things (energy) down.

Eureka!

Now I’m going to be uncharacteristically non-specific with the rest of the details – for now.
But I know I’m on the right track. You wanna know how I know?

Later in the day I spotted an unopened 2014 calendar of inspirational sayings that was laying on my office desk. It had been hiding its inspiration under a stack of papers and old files. I grabbed the now useless box to throw it away, and then decided to have one last crack at it before it became garbage.

I opened it up, asked it what I needed to know, running my thumb rapidly through the entire year.
When it randomly stopped, I pulled out the page to take a look. What wisdom did 2014 have for me?

“Are you kidding me?!”

Well, that’s a picture of the page above. I’m covered with goosebumps again, just like I was at that moment.

As many times as this has happened to me – it NEVER gets old!

There are signs EVERYWHERE, letting you know if you’re on the right track.
Sometimes all ya gotta do is ask.

Love you guys, Have a great weekend!
Carry on,
xox


signature

My version of life. My stories. Told in my own words.

What I know For Sure
Wanna be part of my Tribe? Subscribe!

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

You Can Also Find Me Here:
Let’s Get Social
A Picture Is Worth More Than A Thousand Words
Looking for A Particular Post?
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

%d bloggers like this: